
به نام خداسلام دوستان، من قاسمی هستم، فوق دیپـلم زبان انگلیسی و دبیــر زبـــان یکی از دبیرســــــتان های دوره اول منطقـــــه 11 تــهران، ،و هــــدفم از راه انـــــدازی ایـــن وبــلاگ به اشتراک گذاشتن اطلاعــــات با همکــاران بزرگــــوار و کـمک به پیشـرفـت تحصـــیلی دانش آمـــوزان عـــزیـزم، ایــن ســرمــایـه هـــای ارزشــــمند مملـــکـت اســـلامی مان، میباشد. انشـــاالله مفیــد و کارآ...
ادامه مطلب